廣州美食節v.s.澳門美食節

係廣州讀書期間,領教過廣州美食節,相比澳門美食節,以下有幾個大點我要數佢不足:

1、餐桌之別
難道廣州美食節舉辦單位中意人企係度食野?品嘗食物理應在餐桌上先係呀,廣州美食節一張都無,失敗

2、開放之別
我真係唔明,點解入口得一個,出口幾百個,澳門基本上係開放式,一旦行錯出口要入返去真係有排行

3、意義分別
呢一點係我最強調嘅一點,點解人搞美食節,廣州搞美食節,我覺得廣州搞美食節搞到好似散貨節咁。便咁又點,黎得美食節就冇預過慳荷包,但係參與商舖比D乜野我地?來來去去都係肉串、冰糖胡佬等等,呢D野我需唔需要山長水又遠走到黎食呀,街邊走販整得仲好食過你啦!雖然澳門美食節都有肉串出現,但人地嘅係真材實料,貨真價實,而唔係一串不知所謂的物體!售價基本上係5蚊、10蚊、20蚊,便唔緊要,但唔該搞得一個美食節就應該讓我地消費者食出水準,而唔係間間舖賣黎賣去都係哥幾樣!最慘係垃圾!

真係抵被人插,交通又唔方便、出入口又唔方便、洗Q咁多保安咩,浪費人力物力,你驚人地去搶野食咩。冇程序、冇規劃、最慘係冇左"美食節"真正GE意義!垃圾!澳門雖然地少,但都能夠搞出高水準,廣州學下野啦!

發表留言