晉商文化之旅

好開心又可以去旅行,因為呢次報名時間短,所以我可以入選,另外成績唔係咁好嘅人都可以去,真係開心!跟學校去旅行除左可以享受超優惠之外,最重要係要去平時唔會去嘅地方,所以我選左內蒙古同山西,都唔去四川。如果用6千去旅行,我一定唔會揀內蒙同山西,幾大都離開中國。

Day 1:唔係一個好開頭,就係出發前一晚老闆娘生日,去學校出面嘅燒烤舖度劈酒,幫佢頂左唔少,再加上哥度食物唔乾淨,我真係未試過一晚連嘔六次!第四次開始已經係嘔胃酸,真係好恐怖。晚上去到平遙古城,第一次住客棧,即係南方嘅酒店,但古城內仍保留呢種客棧,感覺幾特別。晚上就逛左平遙古城一部分,感受到夜景嘅美麗。

Day2:早上一起身行出客棧唔覺得凍,所以著得好少衫。點知去到城門入口好大風,吹到就快死啦。成個早上行左四分之一個古城,最後行明清一條街,基本上尋晚已經行過。由於天氣太凍,不得不試一下當地最出名嘅牛肉檔,真係好味!最後行日升昌票號,中國銀行業嘅鼻祖,由於人太多,略睇下就算。

Day3:最正嘅旅程正式開始。。差唔多12小時嘅車程,人都崩潰!由太原去到內蒙,上內蒙不停兜兜兜都未上到山頂,海拔有1千米,真係好辛苦嘅一段路!上到希拉穆仁草原,騎馬要240RMB,真係當我地係SB?都係有好多人去試,不過試後感都係:搵笨,仲要騎到周身骨痛,志在感受下啦。草原上真係好差凍,凍到我耳仔都痛,差D凍死。哥度又咩都冇,得幾個蒙古包,中間有個飯堂,最離譜嘅事又出現啦,一隻烤全羊要1800,算啦,志在感受,仲要係瘦羊,位位80唔該!好明顯呢個景點係屠宰場啦,哈!晚上落山到呼和浩特市。

Day4:早上去響沙灣沙漠,騎駱駝我就願付費啦,仲有好多野玩。中途遇到班台灣旅客,佢地一副裝備,聲稱係沙漠行左3日3夜,由南行到北,真係NB!晚上略略咁參觀大昭寺,老闆娘係隔離買左好多內蒙手信,真係有錢。返酒店途中超級恐怖,因為主要公路炒大鍋,被迫要行小路,行上一座山,真係好好好恐怖,首先山路好窄又左右搖,臨落山仲要好大霧,能見度唔夠2米,之後仲有段泥路,部車差D上唔到去,然後又有一段路要整,被迫行隔離D樹林,真係好恐怖,全車都起身睇到實一實!好在,最後都平安到酒店,成2點啦。。

Day5:歷史必考嘅雲崗石窟終於一睹風彩,一個個小洞里面都有唔同大小嘅佛像,最大哥座成座山咁高!真係好壯觀!下午嘅仲壯觀,懸空寺,座立於恒山某山腰之上,全木造,1600年歷史,未受過落石危機影響,真係好犀利呀!可惜上山塞車,去到太陽已落山,好可惜!晚上去五台山住宿,聽到五台山有落雪老闆娘好似好開心,我都幾興奮,未睇過落雪,不過我地去到嘅時候冇落,天氣已經開始回暖。之前小册子都話五台山上嘅住宿環境好差,但睇到酒店出面又唔覺得,都裝飾到好靚。不過當你入到間房就知咩事啦,又凍又濕,好多房都有蟲,有一個仲離譜,房都未執。。客人仲怪,我地去到已經差唔多到12點,D員工好似趕收工咁,我去完老闆娘間房返到去走廊冇燈,我間房仲要係最尾,條路好長。於是大叫同房個名,有個同學好好心出黎問我咩事,點知隔離有間房個東北大漢一開門好嬲咁同我講「這麼晚你亂叫甚麼」。我地都嚇走啦。。行到一半走廊又突然開燈,東北大漢企係燈制隔離「這不是開關嗎!」真係怪人。之後我又出去,佢打開房門企係度,好嬲咁望住我。。我心諗「仆街啦,我地班顛西,佢一定係頂唔順我地咁嘈」不一會兒,其他房都收到投訴,最正係好多野講哥個老師係佢隔離房XD總括黎講當晚係最痛苦嘅一晚,要水冇水,,要暖氣冇暖氣,要乜冇乜,連毛巾都係黃色好似冇洗咁。一係乜都冇,否則唔該做好少少!講到上網仲搞笑,只有大堂先收到WIFI,問前台佢話唔洗密碼,之後問技術人員佢話唔洗輸入密碼,但係個WIFI明明就係有密碼。。佢話會自動幫我輸入。。有冇咁神呀,你間咁嘅酒店網絡設備都唔會好得去邊啦下化,然後佢問我咩系統,我答佢WIN7,佢即刻話唔得,我心諗你知唔知WIN7係咩呀,我諗你仲用緊XP

Day6:痛苦嘅一晚終於過去,好快逛完幾座廟就閃人。下午去參觀東湖醋文化園,講到醋好似仙丹咁,手造同機造價錢差十倍以上。分五年八年十年十幾年,好似紅酒咁。。

Day7:最後一天,亦都係最冇精神嘅一天,早上參觀煤炭博物館,明白到煤炭工人工作環境真係好惡劣,我地南方真係一個幸福的角落。接著是山西博物館,完全冇野睇,又眼訓,真係想屎。晚上,終於回到廣州。

相比上一次文化之旅,今次好玩好多,睇下同咩人去啦,因為今次帶團嘅老師好玩得,爆粗都冇事,哈。仲有菲律賓、緬甸、韓國、泰國嘅同學仔,真係好好玩,可惜路途太倦啦!

發表留言