史無前例試車記

首先主角唔係我,係我朋友。首先試車可以渣走人地部車都已經奇怪啦,原來我朋友交低按金。但我一聽到就已經替佢擔心,分分鐘賣家吞左按金仲反告你偷車。所以,幾信任都好,白紙黑字寫明係最好!

既然可以渣走部車,朋友幾名就一齊強部車,試真問題。雖然較一般街車快,但部車對於我黎講一般貨色,嚴格黎講係冇佢應有嘅POWER。後來得知係一間唔多掂嘅車行砌出黎,連車主個腦都唔多掂。

朋友落車行問過意見後決定都係唔要啦,當晚還車時賣家要求第二日先比返按金佢,此時越黎越有問題,我離開澳門前同我朋友講句:小心佢玩野。點知,哥條撚樣真係玩野,周日還車比佢,周一早佢轉名比一名學生,下午學生渣車後部車出白煙,然後搵我朋友叫我朋友賠。我朋友又係的,呢種情況洗乜理咁多,當場屌柒佢啦!

首先,部車交返比賣家哥一刻你唔睇清楚唔試清楚,信字值幾多錢呢?有人試過轉左名搞好手續拎車哥刻先知道部車D零件被人換曬啦。咁點呀?部車你又轉左名比人,法律上都同你冇關,更唔需要涉及我朋友啦。之後又要落車行睇,又話盤花左,架冷又爛左,點點點點點咁,車行又差,連客都差!後來嘅事唔詳講,根本就唔洗浪費咁多時間。

唔係話我馬後炮,當佢同你索償哥陣就可以唔洗理佢,甚至告佢;我朋友就慘啦,整親隻腳又浪費大量時間同佢去車行,理論,仲上差館。對住呢種賣家命都短幾年。嘥氣

發表留言